membran  (E-Mail nur eingeloggt Sichtbar) am 14.06.2017 09:11 Uhr
Thema: Zusammenfassung der Infos im GAF Antwort auf: Monster Hunter World: PS4/XB1 Early 2018, PC später von membran
Basierend auf PR Tweets und anderen Quellen vom E3 Showfloor:

[http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1391293]

Edit: Das ist mittlerweile zuviel Zeug, um das hier komplett reinzukopieren, das wird unübersichtlich, zumal es im GAF Thread schön formatiert ist. Müsst ihr da schauen.

Aber - Schnippsel, die ich besonders interessant fand:


Targeting locked 30FPS across all platforms (referring to console).

Monster Hunter: World has been in development for four years.
Originally, it was going to be called "Monster Hunter 5", but the development team really liked the name, "World" (Japanese ワールド).

The Base Camp spawns in random places.

Hunters can change weapons and armor midhunt by going to the Base Camp.

Hunters can quickly pick up resources as they run by, meaning you don’t have to stop and wait for foraging animations.

NO STOP TO USE POTIONS ANYMORE

Damage numbers can be hidden if you don't want them

Fishing, mining, and capturing bugs still in the game. All 14 weapon types confirmed in the game. Tails still cuttable. Hunt, Carve, Forge loop is still there.


***Diese Nachricht wurde von membran am 14.06.2017 11:57 bearbeitet.***
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